• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    OneBlade 360 s připojením se nechce spárovat s mobilním zařízením

    Zveřejněno dne 4. května 2023
    Pokud OneBlade 360 s připojením* nelze spárovat s mobilním zařízením, tipy uvedené níže vám mohou pomoci najít řešení.

    Doporučujeme, abyste postupovali podle následujících kroků v pořadí, které naleznete níže. Mezi jednotlivými kroky zkontrolujte, jestli je problém vyřešený.

    *Upozorňujeme, že tyto informace se týkají pouze modelu OneBlade 360 s připojením. Uživatelé jiných modelů OneBlade mohou manuálně přidat zařízení do profilu Daily Care, ale nemohou se připojit pomocí Bluetooth.
    Aby se podařilo strojek OneBlade připojit, musí se nacházet v blízkosti mobilního zařízení. Ujistěte se, že se strojek OneBlade nenachází dál než 3 metry od mobilního zařízení a že mezi strojem a zařízením nejsou zdi nebo pevné objekty.
    Aby se podařilo strojek OneBlade připojit, je v mobilním zařízení vyžadována funkce Bluetooth verze 4.1 nebo vyšší. Ujistěte se, že je vaše zařízení aktuální. Pokud je nainstalována správná verze, vypněte a znovu zapněte funkci Bluetooth a teprve poté zkuste znovu spárovat strojek OneBlade.
    Pokud od posledního spárování strojku OneBlade došlo k aktualizaci operačního systému vašeho mobilního zařízení, může to být příčinou problému.

    Tento problém lze vyřešit resetováním připojení mezi strojkem OneBlade a aplikací podle těchto kroků:
    1. Zrušte spárování strojku OneBlade: podržte tlačítko napájení na strojku OneBlade na 10 sekund, aby se resetovalo připojení. Světelný kroužek začne modře blikat.
    2. Zrušte spárování mobilního zařízení: otevřete nastavení funkce Bluetooth v mobilním zařízení a v seznamu spárovaných zařízení vyberte strojek OneBlade. Klepnutím na možnost „Zrušit spárování“ nebo „Zapomenout“ odeberete strojek OneBlade ze seznamu spárovaných zařízení.
    Jakmile zrušíte spárování strojku OneBlade s mobilním zařízením, pokuste se je znovu připojit.

    Poznámka: Kroky se mohou lišit podle toho, které mobilní zařízení používáte. Podrobné pokyny naleznete v uživatelské příručce mobilního zařízení.
    Pokud používáte OneBlade s novým nebo jiným mobilním zařízením než obvykle, zrušte párování a znovu zařízení spárujte dle pokynů výše.
     
    Pokud ani jeden z tipů nepomohl, OneBlade může být poškozen uvnitř. Doporučujeme, abyste nechali OneBlade opravit nebo vyměnit.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.